Make a New Post

15 октомври 2006

Рибката

Върви ми днес на ресторанти и това е :-) След хубавия обяд пак попаднах на точното място. Благодарение на Петър открих най-хубавата кръчма в Студентски град(за сега де, може да изникне нещо по-добро). Мястото се казва "Рибката" и се намира доста близо до вкъщи. Отвън изглежда доста подозрително, но ... слабо е да се каже, че атмосферата е приятна, с правилната музика, с усмихнати и услужливи сервитьори. Нас май ни обслужи самия собственик и ни направи една мини консултация какво да изберем от доста големия избор рибни специалитети. Въобще клиента е на първо място! Мен лично ме впечатли когато Петър си поиска вилица(бяха пропуснали да му дадат, може би защото рибата се яде с ръце по принцип) и собственика се извини(!), че не е дал. На едно друго място на мен ми казаха троснато "Ми забравила съм пък!".
Определено често ще се ходи на това място.
Ето линк към коментара на Петър.