Make a New Post

22 август 2006

Web Counter Down

Ето едно от нещата които забравих да напиша като бях в Димитровград.

Абе къде ми е брояча бе? :-P

Като си оставих блога преди месец имаше един много хубав брояч и си получавах седмични статистики и други глезотийки. Сега брояча го няма и статистиката не е мръднала, но за сметка на това получих 2-3 реклами за другите велики продукти на фирмата. Странното е, че сайта им не работи, но има връзка с някакъв поддомейн където надълго и нашироко се описва как те са най-великите и как с тяхна помощ ще забогатея и сайта ми ще е на 1во място в търсачките. Мерси, няма нужда :-P


Ето и още едно :-)

Имах толкова много време за писане защото бях на Димитровград в подопечния ми завод уж да оправям проблем. Само че проблема се оказа че е не един а два. И тъй като единия е извън възможностите ми ми беше трудно да установя, че има и друг. Значи оказа се, че шефа има навика да рита под масата и понеже рутера се намира в стаята му от време на време целия завод остава без интернет. Добре, че го хванах на местопрестъплението че иначе нямаше да си признае. Някакъв друг пък прекарал кабели до 2 компютъра които преди бяха на dial-up и решил за по-лесо да им даде адреси 192.168.1.2 и 192.168.1.3. Той хубаво се сетил, че рутера е 1.1 ама му е бил малко акъла да съобрази, че вече има компютри с тези адреси ... Същия тоя хубавец взел че сменил вътрешния адрес на адаптера към VPN програмата, която ползвам (Hamachi) защото "тя нямаше връзка". Ми как ще има като няма интернет въобще! А дори да имаше има 2 компа с един и същи адрес в мрежата като е диния е тоя същия на който не му работи VPN-а. Въобще аман от разбирачи. Всеки минава и дава съвети без въобще да е наясно за какво става дума. Поне ми е кеф, че шефа с признава, че е глупав (това са негови думи). Както той каза "аз разбирам от пари и затова съм директор и мога да наема човек, който разбира от компютри" :-)