Make a New Post

20 юли 2006

Супермен да се завръща там от където е дошъл

Имах нещастието да гледам филма, нарочен за най-добри аудио и видео ефекти. От доста места чух/четох, че не струва, но понеже не се водя от чужди мнения исках да се уверя сам.

За бога, братя, не гледайте това жалко подобие на филм!!!

С голяма мъка успях да изгледам всичко чак до финалните надписи и убедено мога да кажа, че това е новият ми фаворит за най-нескопосан филм. Сюжета се изчерпва със завръщането на Супермен за да спаси света. Всеки, който знае това, може спокойно да си спести повече от 2 часа пропиляно време. И изобщо не преувеличавам! За звука не мога да кажа нищо хубаво дори и да ми плащат за това. Нито имаше някакъв запомнящ се саундтрак, нито ефектите бяха добри и на място. А за компютърната графика какво да кажа ... виждал съм по-добре раздвижени анимационни филми преди няколко години. Един приятел каза, че единственото истинско нещо в Супермен е главата му ... е аз мисля, че и тя е изкуствена :-Р

Същата критика има и за филма "Ultraviolet". Мисля да изгледам и него. Ако не ми хареса то поне ще отмие спомена за Супермен ...


P.S. : За Ultraviolet ще кажа само, че е в пъти по-зле от Супермен ... Не мисля да си хабя думите повече.