Make a New Post

18 юли 2006

10 дена на вятъра ... почти

Пууу намерих най-сетне време да драсна няколко реда на спокойствие. Ха насам, ха натам и не ми остава време за писи-то :-( И то за какво? Пет дена се подготвях за изпита по математика и пак реших толкова задачи колкото и миналия път на пробния изпит (да се чете "недостатъчно на брой задачи").
Сряда вечерта си дойдох от Твърдица с надеждата да се получи добра Тангра с диджея от Строежа. Тц, ядец! Имам чувството, че всеки път идват все по-малко и по-малко хора и ако не се уговорим предварително да отидем с компания (по възможност почерпани у Станислав преди това :-) не се получава.
В шопско падна голямо убиване на време. Нямам намерение да изпадам в подробности. Добре, че беше много ползотворно и приятно прекараното време (някой ако се сеща за синоним на време ще съм му много благодарен да пусне коментар :-) преди, в и след киното. Странно е , но много се радвам, че не ни пуснаха на хоръра. Карибски пирати е доста по-добър филм отколкото си мислех :-)
Същия ден вечерта ходих на среща с евентуален работодател или поне аз бях останал с такова впечатление. Май се надявах да е по-лесно отколкото се оказа :-| Явно за 1500 лева ще трябва да се потрудя и аз малко.
Ми ... това са 10 дена навятъра (пак казвам "почти"). Нищо чудно и следващите 7 да са същите ... Само че без "почти"-то :-/