Make a New Post

04 септември 2006

Първия работен ден

Днес почнах да работя по проекта за хърваската фирма. Малко не ми харесва кода, който ми дадоха и върху който ще трябва да работя през следващите 2 месеца ама това е положението и ще трябва да се съобразя. Не е чак толкова зле, просто аз ако го бях писал щеше да е по-добре В-) Та за работния ден ... почна мързеливо и приключи с излизане в града и сядане на макито. И Sprite разбира се :-) Доволен съм от свършеното. Ако все ми дава по толкова работа много ще го обичам шефа.

П.С. Помня, че имам да дописвам за морето ама пак ме мързи :-P

5 Comments:

At 1:09 сл.об., Anonymous Анонимен said...

Искам ОЩЕ за морето !!! :)

 
At 4:20 пр.об., Blogger Ste said...

Ох, трябва да си помисля щото беше толкова отдавна а и се случиха толкова много неща от тогава ... А ти кой си? :-)

 
At 4:43 пр.об., Blogger Ste said...

П.С Искам да сложа и малко снимки от там, но *някоя* още не ми ги е дала ...

 
At 11:14 пр.об., Anonymous Анонимен said...

Аз ще ти кажа кой съм :)) какво да направия, че блоггера е бозалив :))

 
At 12:39 сл.об., Blogger Ste said...

Хаха така кажи :Р Като говоря с Божидара за снимките ще пиша още

 

Публикуване на коментар

<< Home