Make a New Post

22 август 2006

Работата

Преди няколко седмици почнах да си търся работа с помощта на един човек, който почти не познавам, но се оказа много свестен и услужлив. Той ми каза няколко фирми, които търсят хора, даде ми напътствия и от там нататък аз поех нещата. Написах CV (за което адски много благодаря на ReSp0). Пратих мейл на фирмата, която най-много ми хареса. Добре де, пратих мейл на фирмата която плаща най-много :-) Отговориха ми, че са харесали CV-то много, но за съжаление имат изискване за университетска степен. За през лятото били предлагали стажантски програми. Майната им :-P Те не знаят какво изпускат.
Почнах да търся из българските сайтове за работа. Повечето работодатели изобщо нямат престава какво искат. Останалите се казват Microsoft, IBM, HP и т.н. и не приемат случайни хора. Другия малък проблем е, че всички искат да се работи на пълен работен ден в офис. Добре, ама аз искам да имам време за учене. от малко над 700 обяви намерих една единствена, в която се предлага работа от вкъщи и е по специалността ми. Кандидатствах както си му е реда и не щеш ли след 2 дена получих писмо, в което ми казват, че са ме харесали. Кога съм искал да направя тестова задача за да видят дали ставам. :-) Получих задачата и набързо я опатках. Нещо с xml-чета беше :-)
И сега чакам ...

2 Comments:

At 9:30 пр.об., Anonymous Анонимен said...

Абе мумче :) Ти каза ли, че продължаваш да си търсиш работа !?

 
At 11:51 сл.об., Blogger Ste said...

В смисъл? На кого дали съм казал?

 

Публикуване на коментар

<< Home