Make a New Post

02 декември 2006

Май пак съм в играта :)

19ти октомври... пак се оаках със сроковете и НЕписането.

Днес съм доволен от себе си :-) Станах навреме, дори по-рано, приготвих се както трябва(да се чете "наядох се като прасе") и хванах автобуса за ФМИ. Причината - контролна работа по ДИС. Знам, отврат е! Само дето май ще се окаже, че ги разбирам нещата :-) С две думи справих се много по-добре отколкото бях очаквал имайки предвид трите часа вчера, които изчерпват ученето ми по предмета... След това дребно препятствие се прибрах и се наспах както си му е реда и пак отидох да хапна.

Като се прибрах вкъщи незнайно как ме обзе желание да чистя и подреждам :-) Честно казано хич не съм подреден и малкото ни общежитие прилича на кочина или по-точно приличаше ;-) Подредих си вестниците, списанията, учебниците, записките от лекции, дрехите, дисковете и всички знайни и незнайни джунджурийки които се търкаляха насам-натам. Дори започнах да си подреждам нещата по компютъра :-))

Само да можеше сега да се пренеса в Сливен за да не пропусна рожденния ден на Митко ... Няма такова нещо като идеален ден.

П.С. Да вметна само - възмутен съм от обслужването във Лападунди! Четирима души, които бяха след мен на опашката, си взеха поръчките преди мен!!!

2 Comments:

At 6:08 сл.об., Anonymous Анонимен said...

Браво на момчето!
Ние(Аз де) трябва да взимаме пример. И чел, и изкарал, и хапнал и подредил..сега ако кажеш, че си и изпарал и си набил жената, съвсем ще се депресирам.

Само се надявам дупката в блог-а ти да е последно отпускане преди влизането в ЕС. Там хората, нали знаеш, имат строги изисквания ;)

 
At 5:45 сл.об., Anonymous Анонимен said...

Хайде добре дошъл. Лисваше ми твоето блогене :)

Браво за контролната :)

 

Публикуване на коментар

<< Home