Make a New Post

06 ноември 2007

Миналоседмична ваканция

Благодарение на деня на народните будители ми се получха четири почивни дни и реших да си отида на Сливен да видя как са нещата там и да си почина от Софията.
Първата спирка естествено беше Твърдица, където се видях с баба и си хапнах палачинки и пържени картофи на корем :-) Следобеда за да не загубя форма понацепих малко дърва и преточихме ракията. Стига се е оцветявала вече! Време е за консумация ;-)
Вечерта се получи едно екстремно гонене на влака за Сливен породено от голямата ми лакомия. Петнайсет минути преди пристигането на влака реших, че още ми се ядат картофи и като ги привърших се наложи едва ли не да спринтирам до гарата :-)
В Сливен пък изпуснах два автобуса за вилата и само дебелото ми яке ме спаси от измръзване. За сметка на това ми се обади Гого от Wine Project и си намерих работа за следващите два дни. И то не каква да е, а телефонната централа в хотел "Брилянтин". Оказва се, че хората в Microinvest са си оставили ръцете в програмата си "Хотел Про" и наред с други проблеми не може да комуникира като хората с телефонната централа. Как да е за шест часа писане, един час ядене и половин час обсъждане на тънките моменти по задачата се справихме и забравихме проблема. Аз лично останах силно впечатлен от отношението на хората към мен. Общо взето всеки път като кажех 'ох' някой ме питаше гладен ли съм и искам ли кафенце или сокче :-) Освен това собственика беше така добър да ме закара вкъщи след като пиключих. По отношение на плащането също нямам забележки - казах сумата и ми плати веднага без да се пазари.
Съботната вечер я посрещнахме у Антон на бира и солети с приятели. В един момент дойде и една молдовска ракия, която обаче изчезна изненадващо бързо и не можахме да разберем каква беше и за какво се бореше :-) Като стана прилично късно се заведохме на Тангра, където този път ми хареса доста повече от преди въпреки все така падащото ниво на музиката. Една от изненадите беше диджея, който съвсем сам без да сме го молили/заплашвали пусна Can't Let You Go. Явно има надежда за тоя човек ...
Като цяло много правилно прекарани почивни дни. Дано има още такива.

Етикети: , ,

2 Comments:

At 2:38 пр.об., Anonymous Анонимен said...

Имам едни "мръсни" помисли да покажем на Тангра какво можем ама да видим кога ще се случи ;)

 
At 1:35 сл.об., Blogger Ste said...

Предлагам да е при първа възможност :))

 

Публикуване на коментар

<< Home