Make a New Post

28 октомври 2007

Wishlist / Buglist

Както бях запланувал още от петък, вчера си легнах рано (към 11) и днес в 9 бях готов да се захвана с един проект, на който се заканвам от известно време.
Става въпрос за съвсем проста система за събиране на бъг-рапорти и желания от потребителите на Heroes 3 : In the Wake of Gods. Идеята ми е минавала през главата многократно през последните една-две години, но момента не беше дошъл. Преди две седмици се оказа, че има и други които споделят мнението ми, че тези функции ще са полезни и това ме накара да се заема по-сериозно. Освен това имам нужда да се убедя, че мога да пиша на php :-).
Днес е първият ден от разработката и съм доста доволен от свършеното. Заедно със съквартиранта Антон измислихме таблиците, които ще са нужни и с негова помощ свършихме почти всичко от MySQL частта. Аз реших какви страници ще има и скицирах грубо какво трябва да има на всяка. Дори ми остана желание и написах първите версии на заглавната и логин страници.
За днес толкова. Време е за DotA!

Етикети: ,