Make a New Post

17 февруари 2007

Сесията свърши!

Още преди два дена ако трябва да съм точен ... Тази първа за мен сесия беше доста интересна.

Отчасти нечовешкия ми мързел, който не ми позволи да уча пълноценно, трябваше да се компенсира по някакъв начин. А се оказа, че ме мързи дори да си направя свестни пищови :-)) По геометрия научих две трети от материала буквално за четири часа. След като си казах, че ще уча разбира се :-)

По средата на сесията за беля се разболях от много кофти грип и то точно в деня на изпита по УП. Добре, че съм си малък гений и криво-ляво изкарах една шестица за мене и една за колежката до мен :-)

След това обаче нямах никакъв начин да уча по алгебра и понеже през семестъра не сме правили нищо на упражненията едва избутах една измъчена тройка на релси.

По ДИС не бях подхотвен защото от грипа получих като усложнение остро възпалене на мързела и съвсем нищо не пипнах да уча. За писмения мислех, че ще се справя, но асистентите категорично ме опровергаха с три задачи в които имаше обратни тригонометрични функции ...

И така сесията я приключих с четири последователни шестици и две тройки след тях. Не е чак толкова зле а и поне мога да се оправдавам с грипа :-D

Иначе другото забележително е количеството бира което се изпи в градинки и кафенета след всеки изпит. Определено съм попаднал в правилната група :-))

За подкрепа в тежкото учене получих два добре заредени колета, които ако не друго то поне ми спестиха доста пари и разкарване до стол/магазин. Специални благодарности на колежката Евелина, която беше така добра да ме закара до Плиска и да ме върне с ценния товар след това :-)

Ами това е. Вече с нетърпение очаквам следващата сесия :-Р

ЕДИТ: Малка вметка за незапознатите със скромното ми същество. Студент съм първи курс във ФМИ на СУ и уча ПМ (приложна математика). Да, там много си падаме по съкращенията :-)) Принципно сме "на ти" с математиката, но тук във факултета упорито се опитват да ме откажат от това ми мнение.

3 Comments:

At 8:41 сл.об., Anonymous Анонимен said...

И все пак ще кажеш ли какво учиш? :) И къде?

 
At 11:37 сл.об., Blogger Ste said...

Done.
П.С. Просто не съм очаквал, че някой освен познатите ми ще чете блога ми ;-)

 
At 10:44 пр.об., Blogger Ste said...

Btw ти как попадна на блогчето ми?

 

Публикуване на коментар

<< Home