Make a New Post

01 февруари 2007

Downed by the sickness

Значи днес се разболях. И като казвам, че се разболях си беше точно в мой стил. За информация - аз по default НЕ боледувам. Най-много 2-3 пъти в годината да ми текне носа и то това само ако положа големи усилия. Този път обаче така и не разбрах откъде ми дойде.
Вчера вечерта си спомням, че пихме бири с колегите и Колежката и после се прибрах криво ляво. Предимно криво :-) Тук съм се тръшнал върху монитора, който с триста зора са измъкнали изпод мен, казал съм "хърмпфгп" и съм откъртил. Към два - два и половина нощес се будя и от тогава повече не можах да заспя. Това е още един парадокс понеже аз проблеми със съня нямам. Днес имах изпит по УП обаче още преди да стане време за тръгване успях да повърна два пъти и да се почувствам съвсем скапан. Вчера стечение на обстоятелствата не съм ял нищо и днес бях като листо на вятъра. По средата на изпита почна адската болест. Виеше ми се свят, боля ме корем, глава, кости, мускули, на моменти губих зрение, тресях се като не знам какво и т.н.
За щастие изпита беще преедлно лесен и не само че го направих ами написах и задачите на Колежката под носа на квесторите :-)) Трябва да си призная обаче, че сбърках една задача просто защото не можах да прочета условието и и карах по интуиция :-)
Сега си стоя кротко вкъщи и си прилагам обичайната чеснова терапия.